Zasady współpracy
 
Nawiązanie współpracy
Warunkiem nawiązania współpracy jest:
1. Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej na własny rachunek.
Hurtownia nie współpracuje z osobami, które prowadzą działalność gospodarczą nierejestrowaną oraz z tzw. akademickimi inkubatorami.
2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego
Bardzo prosimy o podawanie prawdziwych danych w formularzu rejestracyjnym. Wszystkie rejestracje są weryfikowane.
3. Założenie konta na platformie B2B
Pracownik hurtowni, po pozytywnej weryfikacji przesłanych danych, zakłada konto na platformie B2B. Po aktywacji konta system wysyła email z informacją o możliwości zalogowania.
4. Zaakceptowanie umowy o RODO (akceptacja online po pierwszym logowaniu)

Konto na platformie B2B
Kiedy otrzymają Państwo email z informacją o aktywacji konta, należy postępować wg. wskazówek podanych w mailu. Przy pierwszym logowaniu należy ustalić własne hasło.
Adres email podany przy rejestracji, będzie Państwa loginem do konta oraz emailem wykorzystywanym do wszelkiej korespondencji z hurtownią.


Składanie zamówienia
Wszystkie konta na platformie B2B są identyczne i można na nich składać zarówno zamówienia hurtowe, jak i w usłudze dropshipping.
Do wyboru mają Państwo następujące opcje dostawy:

*Kurier DPD
*InPost Paczkomaty 24/7

W polu adres dostawy należy podać jednorazowy adres klienta końcowego. Dane adresowe muszą zawierać numer telefonu oraz adres email. Prosimy nie wpisywać adresów w pole Uwagi, gdyż wydłuży to czas realizacji zamówienia.
Po złożeniu zamówienia na platformie B2B, otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Wysłanie zamówienia na etykiecie adresowej klienta
W ramach usługi dropshiping klienci mają możliwość wysłania paczki na własnej etykiecie adresowej. W takim wypadku, składając zamówienie, należy wybrać opcję "Zamawiam własnego kuriera". Po finalizacji zamówienia na stronie pojawi się możliwość dodania etykiety adresowej w formacie A6 (format umożliwia wydruk na etykieciarce). Korzystając z tej opcji prosimy pamiętać o zamówieniu podjazdu kuriera, w celu odebrania paczki z hurtowni.
Nie ma potrzeby zamawiania podjazdu dla następujących firm kurierskich:
 
odbiór paczek codziennie w godz. 13-14
odbiór paczek codziennie w godz. 13-14
odbiór paczek codziennie w godz. 10-11
odbiór paczek codziennie w godz. 13-14
Pocztex odbiór paczek codziennie w godz. 14-15
Allegro One odbiór paczek codziennie w godz. 14-15


Odbiór osobisty
Zapraszamy po odbiór osobisty od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15.
Hurtownia F-Toys, al. Wincentego Witosa 3, 20-315 Lublin

Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia zależy od dostepności zamawianego produktu. Przy każdym produkcie podajemy informację o jego statusie dostępności.
Wyróżniamy następujące statusy dostępności produktu:
Na stanie - produkt jest dostępny w magazynie i zamówienie jest kompletowane niezwłocznie po jego opłaceniu
Na zamówienie - towaru nie ma w magazynie hurtowni, produkt jest sprowadzany na zamówienie klienta lub zapasy magazynowe wyczerpały się i  oczekujemy na dostawę produktu. Średni czas oczekiwania na zamówione produkty to 7 dni.
Brak - produktu nie ma w magazynie i nie jest on dostępny u naszych dostawców. Zamówienie nie może być zrealizowane.

Po opłaceniu zamówienia produkty na stanie wysyłane są w ciągu 24h. Zamówienia realizowane są wg kolejności składania zamówień. Podany czas ma charakter orientacyjny i ewentualne opóźnienie w dostawie, wynikające z przyczyn od nas niezależnych, nie mogą być podstawą reklamacji i roszczeń ze strony klientów. Pracownicy F-Toys dokładają wszelkich starań, aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej.

Jeśli produktu nie ma chwilowo u naszego dostawcy podamy Państwu termin, kiedy będzie on dostępny.

Płatności
*Przedpłata
Klienci hurtowni, którzy rozpoczynają współpracę z hurtownią, opłacają zamówienie w formie przedpłaty na konto.
Dane do przelewów:
ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice,
SWIFT: INGBPLPW
 
Dane do przelewów krajowych płatnych w walucie PLN:
nr IBAN: PL 48 1050 1953 1000 0090 3218 5929
 
Dane do przelewów zagranicznych płatnych w walucie EUR:
nr IBAN: PL 26 1050 1953 1000 0090 3218 5937

Dane do przelewów zagranicznych płatnych w walucie USD:
nr IBAN: PL 81 1050 1953 1000 0090 8216 9435

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Jeśli chcą państwo przyśpieszyć realizację zamówienia, potwierdzenie przelewu należy przesłać mailem na adres ftoys@ftoys.pl (najlepiej w odpowiedzi na mail potwierdzający złożenie zamówienia), zachowując ciągłość korespondencji.

*Pobranie
Jedynym rozwiązaniem składania zamówień pobraniowych w modelu dropshipping w opcji kurier i InPost Paczkoamty 24/7 jest zamawianie WŁASNEGO KURIERA z odbiorem w naszej hurtowni.
W takiej sytuacji należy przesłać po złożeniu zamówienia dodać do zamówienia etykietę adresową w formacie A6 (format umożliwia wydruk na etykieciarce).

*Kredyt kupiecki
Ta forma płatności jest dostępna tylko dla niektórych klientów, którzy współpracują z hurtownią od dłuższego czasu i gdy współpraca układa się w sposób wzorowy.

Faktury
Wystawiamy faktury zbiorcze dzienne lub tygodniowe (w ostatni dzień roboczy danego tygodnia). Faktury dostępne są na koncie klienta, gdzie mogą być pobierane w różnych formatach (EPP, PDF).

Zwroty
Hurtownia nie przyjmuje zwrotów.

Do zamówień wysyłanych w ramach usługi dropshipping nie ma zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ Hurtownia wysyła produkt na zlecenie Sklepu, a nie klienta końcowego (konsumenta). Proszę informować klientów końcowych, że jeśli chcą skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powinni odesłać produkt na adres sklepu, a nie hurtowni. Co do paczek odsyłanych bezpośrednio na adres hurtowni F-Toys często nie ma możliwości indentyfikacji u kogo został zakupiony towar

Jeśli paczka nie zostanie odebrana przez klienta końcowego, Hurtownia powiadamia o tym fakcie Sklep w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Sklep ponosi ewentualne koszty ponownego nadania przesyłki lub inne koszty poniesione przez Hurtownię F-Toys. Towar nieodebrany przez klienta detalicznego, zwrócony do hurtowni po miesiącu zostanie zutylizowany.

Reklamacje
Klienci hurtowni F-Toys mogą reklamować towar w ramach rękojmi, jeżeli towar posiada wady fizyczne.
Zgodnie z art. 558 1 k.c. Hurtownia F-Toys zastrzega sobie prawo do wyłączenia swojej odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi przy sprzedaży i wysyłce bezpośrednio do konsumenta na zlecenie przedsiębiorcy i na zasadzie dropshipingu.
Ewentualne koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru, koszty opinii rzeczoznawcy pokrywa kupujący.

Kanały sprzedaży
Klienci hurtowni mogą korzystać z dowolnych kanałów sprzedaży: sklepy stacjonarne, sklepy internetowe, platformy sprzedażowe typu Allegro, ebay itp.